Canon EOS 550D

Sinds 5 maanden heb ik nu de Canon  EOS 550D. Wat een apparaat! Echt een heel vet fototoestel waar ik helemaal verliefd op ben geworden. Ik steel tegenwoordig echt de show met mijn coole fotoboeken op familiedagen. De Canon 550d is een allround fotocamera voor beginnende amateur fotografen. Tenminste, zo hebben ze hem mij verkocht🙂 Van wat ik begrijp zijn er nog vele betere spiegelreflexcamera’s, helaas kan ik die niet betalen. Of ja, daar ga ik geen geld aan uitgeven.

Bij deze Canon 550d heb ik ook wat objectieven aangeschaft. Een groothoek, een zoomlens en eentje voor macrofotografie. Die had ik op de kop kunnen tikken bij een kennis in Grashoek van me die mij daar een mooi prijsje voor heeft kunnen maken. Nu ben ik nog op zoek naar een mooi product waarmee ik mijn foto’s onliune kan archiveren. Ben al bezig geweest met picasa en lightroom, maar beide zijn net niet helemaal wat ik zoek. Hebben jullie dus nog een goeie tip voor echte toffe foto backup/archiveer/beeldbank software laat dan alstublieft een berichtje achter.

Misschien dat ik op dit blog nog wat van mijn Canon EOS 550d plaatjes ga laten zien. Alleen om die zo maar en publiek te tonen moet ik ze wel goed selecteren en bewerken😉 Misschien dat ik er zelfs nog een apart blogje voor ga starten. Freek’s Foto Blog hehe. Wie weet, al denk ik niet dat daar iemand op zit te wachten. Maargoed, ik wilde gewoon even reclame maken voor dit supermooie fototoestelletje omdat het echt zo’n ongelofelijke verbetering is ten opzichte van mijn oude 5 megapixel compactcameraatje.

Over freek

Internetverslaafde
Dit bericht werd geplaatst in Canon 550d, Fotografie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

