Meer over content management systemen

Toevallig heb ik vandaag Bas, een collega ondernemer, ontmoet die zich bezighoudt met content management systemen. Hij heeft duidelijk veel ervaring met de verschillende beschikbare systemen. Op zijn blog geeft hij meer achtergrond informatie over het fenomeen cms. Zo kun je in Jip en Janneke taal lezen over onderwerpen als wat is een cms, de techniek achter content management systemen. Binnenkort zou hier wat meer diepgang in de verschillende systemen moeten komen. Natuurlijk heb ik hem op de hoogte gesteld van Toolblox. Hij is bekend met Flash cms systemen en kon deze tip wel waarderen. Ik ben eens benieuwd of en wat hij erover gaat schrijven. Dat schrijven over content management systemen laat ik dan voortaan ook maar over aan de professional Bij deze is dit dan ook mijn voorlopig laatste bericht hierover en ga ik me oriënteren op andere onderwerpen.

Wat misschien wel nog een interessant linkje is voor mensen die zich bezighouden met websites en graag eruit willen springen of willen weten wat er allemaal mogelijk is online. Kijk eens op http://www.thefwa.com/ dat staat voor Favourite Website Awards. Het is de meest bezochte en meest gerespecteerde website die awards uitreikt aan de beste websites op het internet. Voor wat inspiratie en vermaak is dit een must. Misschien doe je er nog wel ideeën mee op die jouw producten als warme broodjes over de toonbank doen gaan. Doe er je voordeel mee. Nieuwe dingen bedenken op internet is al moeilijk genoeg. Maar als je al eens weet wat de mogelijkheden  zijn en hoe concepten succesvol in de markt zijn gezet dan behoed je jezelf van het maken van onnodige fouten. En dat bespaart centen.

Over freek

Internetverslaafde
Dit bericht werd geplaatst in Content Management Systemen en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

